الوداع قالب پلنگ صورتی
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

 

 

سلام به همه دوستان

 

روز شنبه اومدم سراغ وبلاگ دیدم قالبش عوض شدهدوباره قالبشو دانلود کردم دیدم نمیشه و نوشته امکان استفاده از قالبهای تبلیغاتی بهار ۲۰ وجود نداردبه وبلاگ چند تا از دوستا که قالبشونو از بهار۲۰ دانلود کرده بودن سرزدم دیدم بلهههههه منم مجبور شدم قالبشو عوض کردم  روز اولی که تصمیم گرفته بودم وبلاگ درست کنم می خواستم این قالبی که الان میبینید بزارم اما نمیدونم چرا وقتی قالب پلنگ صورتی رو دیدم نظرم عوض شدشاید به خاطر علاقه به این کارتون و یاد اوری دوران کودکی

پی نوشت۱:گذاشتن این پست به خاطر اینکه یادمون بمونه چه بلایی سر قالب قبلی اومد...

پی نوشت۲:امان از این بازیهایی که بلاگفا در میاره مگه نه......شما باهام موافقید؟

انشالله پست بعدی در مورد تولد فاطمه+عکسای تولدموفق باشید





:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: